Кошик
361 відгук
Інтернет-магазин головних уборів «Дамський каприз»
+380 (50) 421-78-44
+380 (68) 419-46-91
Додати відгук

Оплата та доставка.

Спосіб оплати

  1. Сплатити покупку можна на картку Приват Банку. Це робиться в будь-якому відділенні банку або через систему Приват 24.
  2. Післяплатою через Нову пошту:
    а) в цьому випадку обов'язкова передоплата 150 грн (працюємо за тарифом Нової пошти).
    б) при об'ємних посилках передоплата 200 грн.
    в) передоплата утримується із загальної суми Вашого замовлення.
    г) ви оплачуєте вартість доставлення + суму замовлення та вартість послуги Нової пошти післяплати (2% від суми платежу + 20 грн)
  3. У разі відмови, ці гроші йдуть на поштові витрати Вашого замовлення (доставлення адресату та зворотне доставлення).
  4. Замовлення через Укрпошту лише з повною передоплатою.
  5. Неоплачені замовлення автоматично знімаються на третю добу (броні немає, це обумовлено обмеженою кількістю товару)

Способи доставлення

  • Нова пошта (доставлення до 3 днів)
  • Укрпошта (доставлення від 1 до 4 днів)

Доставлення товарів оплачується покупцем за тарифами транспортної компанії.

Замовлення оплачене до 15:00 відправляється того ж дня.

Відправлення посилки проводиться впродовж 1-3 днів з моменту оформлення замовлення, бувають рідко випадки (негода, святкові, вихідні, сезонна завантаженість) тоді до 5 днів.

Регіони доставлення

Україна.

Процедура покупки:

  1. Ви оформляєте замовлення на сайті, або телефонуйте за вказаними на цій сторінці телефонами.
  2. Ми надсилаємо на Ваш номер телефону повідомлення про прийняття замовлення та надсилаємо Вам номер картки на внесення оплати або передоплати 150 грн 
  3. Передзвонюємо замовнику тільки на прохання у замовленні "передзвонити".
  4. Ви сплачуєте виставлений рахунок або вносите передоплату 150 грн.
  5. Після того, як гроші отримані, нами проводиться відправлення товару, а на Ваш телефон відправляємо повідомлення з підтвердженням отримання коштів, та трохи пізніше номер накладної посилки.
  6. Ви забираєте товар на складі транспортної компанії (Нова пошта, Укрпошта).

Обов'язкові умови для повернення або обміну товару:

  1. Товар повинен бути повністю укомплектований (такий в точності який вам доставили)
  2. Наявність оригінального та непошкодженого пакування і ярликів
  3. Дотримання товарного виду (відсутність запаху, слідів експлуатації та носіння)

Перед тим, як повернути товар, потрібно обов'язково зв'язатися з менеджером для оформлення заявки на повернення. Повернення здійснюється за Новою поштою

Повернення через Нову пошту

  1. Повернення (відмова) можлива відразу у відділенні Нової пошти, якщо Вам товар не підійшов.
  2. При поверненні чи обміні товару, поштові витрати повністю лягають на покупця (за рахунок передплати замовлення).
  3. Після повернення товару, за умови збереження його споживчих властивостей та товарного вигляду здійснюється повернення грошових коштів.

Авторські прикраси

  1. Звертаємо Вашу увагу на те, що згідно з чинним законодавством авторські прикраси не підлягають обміну або поверненню. Закликаємо робити ретельний огляд прикрас при отриманні на пошті.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner